MIÉRT TELESIS?

Minőségi, nagy teljesítményű termékek;
Telesis telefonközpontok a mai technológia által nyújtott magas színvonalú kommunikációs lehetőségeket kínálják Önnek integrált felszerelésükkel és kiváló képességeikkel.

Kommunikációs biztonság;
Telesis telefonközpontok mindig a legmagasabb szintű biztonságot nyújtják, 100% -ban saját operációs rendszerrel, zárt forráskóddal, titkosítási képességgel és rendszeres szoftverfrissítésekkel.

Élettartamra szóló licencelés;
Telesis telefonközpontok engedélyeit csak egyszer vásárolják meg, és telepítik a központokra. Telesisnek nincs sok más termékhez kapcsolódó napi, havi vagy éves licencmegújítási költsége. Valójában a bármilyen okból (tűz, villámlás, áradás, katasztrófa vagy felhasználói hiba) meghibásodott hardverlicencek biztonsági másolatot készítenek a Telesis adatbázisából az Ön számára.

Kedvező telepítési költségek;
Figyelembe véve a Telesis telefonközpontok jellemzőit, sokkal kevesebb telepítési költségük van, mint más megoldásoknak. A további hardverekkel és költségekkel más rendszerekbe telepíthető funkciók integrálva vannak és ingyenesek a Telesis központokban.

A digitális, analóg, IP, Dect, WiFi, Softphone, mobil előfizetők rugalmas használata egyetlen rendszerben;
Digitális, analóg, IP, Dect, WiFi, Softphone mobil felhasználók  együtt megtalálhatók a Telesis telefonközpontokban.

Kiváló minőségű hangátvitel VoIP-ban;
Telesis telefonközpontok integrált IP hardverének köszönhetően, amely felülmúlja a többi rendszert, a hívások minimális sávszélességben és maximális hangminőségben indíthatók.

Professzionális hang-válasz rendszer;
A hangválasz rendszerrel üdvözletet több nyelven, egyedi üdvözleteket pedig több vállalat számára is el lehet készíteni. Több almenü hozható létre. Ezekben a menükben oda-vissza manővereket lehet végezni. Például; a hívó fél – azonosító szerint irányíthatja az embereket a kívánt felhasználókhoz vagy fiókjaihoz stb.

Robusztus és tartós felszerelés;
A nagy pontosságú SMT- gépeink által gyártott berendezéseinket, amelyeket csak Európában magángyárak használnak, évek óta gond nélkül szolgálják. Ahogy a Telesis márkakereskedők százai mondják: “Te hoztad létre a Telesist, évekig elfelejted”.

Azonnali és automatikus hangfelvétel funkció;
A Telesis telefonközpontokkal kétoldalas hívásrögzítés további berendezések nélkül is elvégezhető, függetlenül az IP-előfizetőtől, a digitális előfizetőtől, az analóg előfizetőtől. Ezeket a felvételeket fel lehet sorolni, hogy ki / kivel / milyen dátummal / időpontban tárolható, és újra meghallgatható.

Könnyű kezelés és török ​​felület;
A Telesis telefonközpontok kezelése, programozása és jelentése több mint 8 nyelvi opcióval és török ​​interfészekkel történik. Ezért a rendszert könnyű kezelni és használni.

Nagy kapacitású, egyedi hangpostafiók minden előfizető számára;
Minden előfizető képes fogadni és továbbítani a hangpostát egy 6000 perc kezdeti kapacitású hangpostafiókkal.

Technológia-kész infrastruktúra;
A Telesis telefonközpontok rugalmas szoftverüknek és erős hardverüknek köszönhetően könnyen alkalmazkodhatnak az új technológiák fejlődéséhez. Előnyt élvezhet az új generációs szolgáltatók által kínált hangszolgáltatások és az ennek megfelelően felajánlott egyéb szolgáltatások.

Kiemelkedő jelentési képesség;
A jelentéstételi lehetőségek széles skálájával rendelkező Telesis csere konkrét statisztikai adatokat szolgáltat a rendszergazdák számára.

Gyors és erős műszaki szolgálat;
A távoli hozzáférést lehetővé tevő rendszer IP-interfészének köszönhetően a telepítés során és az értékesítés után távoli hozzáférés érhető el a rendszerhez.

Törökország első elektronikus, digitális, IP alközpont-gyártói, 36 éves tapasztalattal és megbízhatósággal;
Telesis úttörő lett ágazatában a minőség, az etikai szabályok, a környezeti szemlélet, a széles és képzett szolgáltatási hálózat, a szakértő személyzet és a nagy teljesítményű, integrált felszerelt termékek megalkuvás nélküli működésével.