TELESIS Saját egységes operációs rendszerével fejlesztve a Telesis K + F Központokban
Az összes Telesis telefonközpont megoldás a Telesis K + F Központokban kifejlesztett Xymphony saját operációs rendszert használja. Az Xymphony közvetlen hozzáférést biztosít a CPU-khoz és a DSP-khez, nem használ Linuxot vagy hasonló köztes szoftvert. Ily módon hatalmas előnye van a sebesség, a biztonság és a fejleszthetőség szempontjából.
Mivel a Telesis 1983 óta működik a kommunikációs szektorban, a Telesis továbbra is új fogalmakat ad a telekommunikációs világ irodalmához a kifejlesztett technológiákkal a felhasználók számára kínált biztonságos és zavartalan kommunikáció mellett.
Egységes IP PBX technológia
A Telesis az egyetlen távközlési vállalat, amely a Cluster Of Autonomous Units (CAU) technológiát használja. Ezzel a technológiával, amely nullára csökkenti azon egységek / berendezések számát, amelyek közvetlenül befolyásolják a kommunikáció megszakítását a tervezése során, rendszer nem hallgat el minden előforduló belső és külső meghibásodás esetén, és a kommunikáció folytatódik. Intelligens egységek kombinációjával, amelyek ismerik, megtanulják és átadják egymás feladatait, a Telesis telefonközpont biztosítja, hogy a kommunikáció megszakítás nélkül folytatódjon a legrosszabb katasztrófa esetén is.
5 000 000+A Telesis felhasználó megszakítás nélküli és biztonságos kommunikációt folytat
16. A szektor első helye az elmúlt egy évben megjelent szoftver-verzióval
2000+ Kormányintézmény és kórházi bizalmi Telesis