KAREL IPCS-IP CALL CENTER

IPCS – IP Call Center és PBX megoldás

A Karel IPCS egy kommunikációs megoldás, amely az alapvető IP Call Center és PBX funkciókat együtt kínálja. Könnyű és hatékony kommunikációt biztosít a kis- és középvállalkozások számára.

A Karel IPCS-vel a vállalkozások alapvető call center-igényeit elégítjük ki, és IP kommunikációs rendszert biztosítunk a dolgozók zavartalan kommunikációjának biztosítására. Infrastruktúrájának köszönhetően rugalmas megoldást és hatékonyságot biztosít a vállalkozások számára.

Alapvető funkciók

  • IP kommunikációs jellemzők
  • Egységes hangfelvétel
  • Mini CRM
  • Gyors és rugalmas híváselosztás
  • Web alapú interfész
  • Aktív operátorkezelés
  • Távoli kezelői kapcsolat
  • Szünetkezelés
  • Web alapú CRM integráció
  • Web CM integráció
  • Üzemeltetői jelentések
  • Bejövő hívás jelentések
  • Törölt hívásjelentések
  • Sorjelentések
  • Biztonság

Kapacitás
A Karel IPCS segítségével akár 8 call center operátor és 1 felügyelő definiálható. Ezen kívül akár 60 külső vonal és akár 100 IP előfizetői támogatás is biztosítható a termékkel.

Egységes hangrögzítés
Az ügyfelekkel kezdeményezett hívásokat a Karel IPCS automatikusan rögzíti. Ezáltal mind a szolgáltatás minősége mérhető, mind az esetleges viták megelőzhetők.

Mini CRM
A Mini CRM alkalmazással a kezelők egyszerűen rögzíthetik a hívó ügyfelekkel kapcsolatos feljegyzéseket és információkat, és felhívhatják a rendszer ügyféladatbázisát, hogy ezeket a további hívásoknál felhasználhassák. A hívók adatait a kezelők azonnal megjeleníthetik az automatikus felugró képernyőkön.

Gyors és rugalmas híváselosztás
A Karel IPCS segítségével a hívásokat gyorsan fogadják, a korábban preferált módszerrel szétosztják, és a hívó ügyfél számára legmegfelelőbb szolgáltató válaszol. Különféle terjesztési forgatókönyvek használhatók, például kiegyensúlyozott, véletlenszerű, rendezett, pontozott, körkörös, személyes és VIP. A rugalmas híváselosztás minimalizálja az ügyfelek várakozási idejét.

A web alapú interfész
rendszer web alapú, felhasználóbarát felülettel megjeleníti az összes fogadott hívás állapotát a szolgáltatók számítógépeinek webképernyőjén. A fő funkciók minimális számú képernyőre vannak integrálva anélkül, hogy zavart okoznának. Minden alapvető hívási művelet bárhonnan és bármikor elvégezhető webes felületen keresztül.

Aktív operátorkezelés
Az operátorok által végrehajtott összes tevékenységet és műveletet a call center menedzser (felügyelő) figyelemmel kísérheti, szükség esetén azonnal beavatkozhat, és részletesen bejelenthető. A felügyelő meghallgathatja az általa kiválasztott operátort, vagy az összes kezelőt meghatározott sorrendben, és úgy avatkozhat be a hívásba, hogy szükség esetén az ügyfél ne hallja meg.

Szakadáskezelés
A Karel IPCS segítségével a rendszer kezelőinek be- és kijelentkezési tevékenységei jelenthetők.

Web-alapú CRM-integráció
A vállalkozás által használt web-alapú CRM-rendszerbe integrálható Karel IPCS termékkel a CRM-rendszerben rögzített összes hívó információ automatikusan, minden extra erőfeszítés nélkül megjeleníthető a számítógép képernyőjén. az üzemeltetőtől.

Web-CM integráció
A Karel IPCS termék, amely kompatibilis a Web-Cm funkcióval felszerelt Karel állomásokkal, további jelentési támogatást nyújt a vállalkozások számára az állomáson keresztüli hívásforgalomhoz, és elszámoltathatóságot biztosít a hívások költsége/árazása tekintetében.

Kezelői
jelentések A bejövő hívások számáról, törési rekordokról, kezelői összesítésekről, operátori rekordokról, kezelői teljesítményekről és kezelői külső hívásokról jelentést készíthet a call centerben dolgozó kezelőkre vonatkozóan. Ezeknek a jelentéseknek köszönhetően a kezelő teljesítménye azonnal nyomon követhető.

Bejövő hívás jelentések
A telefonközpontba beérkező hívásokkal kapcsolatos általános teljesítményt részletesen vizsgálhatja a bejövő hívások számáról szóló jelentés, a bejövő hívások időtartama, a bejövő hívások összesítő jelentése és a városonkénti bejövő hívások száma jelentés.

Törölt hívásjelentések
Azok a helyzetek, amikor az ügyfelek anélkül fejezik be hívásaikat, hogy kapcsolódnának a szolgáltatóhoz, a vállalatok elmulaszthatják a lehetséges lehetőségeket. A Karel IPCS-vel az ilyen hívásokra fogadható a törlési számlista jelentés és a törlési részletjelentés, valamint lehetőség van a nem fogadott hívások visszaküldésére.

Sorjelentések
A sorok az egyik legfontosabb tényező, amely közvetlenül befolyásolja a call center teljesítményét. A Karel IPCS segítségével a felügyelő megkaphatja a sorban tartásról szóló jelentést, a várakozási idő jelentést, a sorhossz jelentést és a sor összesítési jelentését a rendszertől. Így a sorteljesítmény figyelésével megelőző és korrekciós intézkedéseket lehet tenni.

Biztonság
A rendszerrel együtt szállított Firewall and Attack Control szoftvernek köszönhetően fokozott biztonságot nyújt.