Karel Cloud PBX
A felhőtechnológiának köszönhetően bárhonnan élvezheti a központ szolgáltatását, ahol van internetkapcsolat, és bármikor növelheti kapacitását azáltal, hogy az előfizetéses rendszeren keresztül annyit fizet, amennyire szüksége van. A Karel Cloud Solutions segítségével a kommunikációt más üzleti folyamatok részévé tesszük anélkül, hogy fizikai területekre és további hardverekre lenne szükség, a kezdeti beruházási költségek nélkül. Karel Cloud PBX (virtuális PBX) megoldásainknak köszönhetően nem kell külön fizikai helyre befektetnie a különböző helyszíneken található fiókjai számára.
Miért használja 700 ezer vállalkozás a Karel Systems-et?
● 700 ezer vállalkozás csak Törökországban
● 13 millió felhasználó világszerte
● Törökország telefonközpont-piacának vezetője
● Szektorának „legértékesebb” márkája
● A világ 15 legnagyobb alközpont-gyártója, Európa 3 legnagyobb gyártója közé tartozik
● Több mint 300 hivatalos szervizközpont mind a 81 tartományban
Mi az a Karel Cloud PBX?
A Cloud PBX, más néven Virtual PBX, egy új generációs kommunikációs szolgáltatás, amely lehetővé teszi a telefonközpont interneten keresztüli használatát anélkül, hogy hardverre vagy szoftverre lenne szüksége a szervezetében.
A cloud pbx-nek (virtuális pbx) köszönhetően előfizetéses rendszerrel, beruházási költségek nélkül használhatja a központ funkcióit. Könnyedén kezelheti teljes szervezetét egyetlen központként webes felületeken keresztül anélkül, hogy külön kellene befektetnie a fiókjaiba.
Felhőközpont előnyei



